vastar
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

شکل ظاهری حفاظ آبشاری شاخ گوزنی به صورت جریان های آبشار و مورب یا ضرب در یکدیگر و به هم متصل است. به دلیل این که میان جریان ‌های آبشار فضای خالی وجود ندارد، همچنین به علت تراکم بالای این پیکان ها برای ورود افراد به داخل ساختمان هیچ گونه راه نفوذی باقی نمی ماند. در حفاظ شاخ گوزنی آبشاری مدل بی‌ پایه، قطعات نظم ویژه ای دارند. در نتیجه این مدل از حفاظ گزینه مناسبی برای مشتریانی است که به دنبال نظم و یکدست بودن حفاظ ها هستند.


حفاظ شاخ گوزنی مدل آفتابگردان
به دلیل این که حفاظ شاخ گوزنی شباهت زیادی به گل آفتابگردان دارد، بنابراین با این نام معروف شده است. این نوع حفاظ ها با در نظر گرفتن جهت گیری نرده ها به کلیه جهات و پهنای زیاد آنها جلوی نفوذ سارقین به ساختمان را می گیرند. امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی مدل آفتابگردان و زیبایی ظاهری آن باعث شده تا این محصول یکی از پرفروش ترین نمونه های نرده و حفاظ در بازار باشد.


حفاظ شاخ گوزنی مدل درختی
همانطور که در جنگل ها درخت ها به عنوان محافظ عمل می کنند و جلوی ورود افراد غریبه را می گیرند، حفاظ های شاخ گوزنی مدل درختی نیز مانند یک محافظ قدرتمند از ساختمان محافظت خواهند کرد. در میان حفاظ های نرده ای این نوع حفاظ ها به عنوان امن ترین و چشم نواز ترین نمونه های حفاظ شناخته می شوند. شاخه های این نوع حفاظ ها برای سارقینی که قصد ورود به داخل ساختمان را دارند، مانند یک مانع بسیار سخت هستند. حفاظ های شاخ گوزنی به اندازه ۱۵ تا ۲۰ سانتی متر از سطح دیوار به بیرون آمده و این موضوع باعث می‌ شود تا شرایط قرارگیری افراد سارق بر روی دیوار ها وجود نداشته باشد. حفاظ شاخ گوزنی مدل درختی با کمک میلگرد های قوی ۱۲ میلیمتری ساخته می شوند. این نوع میلگردها موجب افزایش استحکام حفاظ می شوند.


حفاظ شاخ گوزنی مدل شمشادی
مدل شمشادی یکی دیگر از نمونه های حفاظ شاخ گوزنی است که به دلیل داشتن میلگردهای خاردار و طراحی بسیار زیبا به عنوان یکی از پرفروش ترین نمونه های شاخ گوزنی در بازار شناخته می شود. این نوع حفاظ به شکل عدد هفت طراحی می شود تا جلوی فضای لازم سارقین جهت عبور از نیزه های خاردار متراکم گرفته شود.


حفاظ شاخ گوزنی مدل کلاسیک
از دیگر نمونه های حفاظ شاخ گوزنی می توان به مدل کلاسیک اشاره کرد. این نوع حفاظ ها به دلیل مقرون به صرفه بودن و طراحی هوشمندانه ای که دارند گزینه مناسبی برای امنیت ساختمان هستند. نرده های حفاظ شاخ گوزنی مدل کلاسیک به صورت هلالی شکل بوده و این نرده های خاردار فضای عمودی و افقی لوله اطراف حفاظ را پوشش دهی می کنند. همچنین به علت خاردار بودن شکل کلی این حفاظ در حین بالا رفتن از سازه و پایین آمدن سارقین از آن نمی‌ توانند به عنوان یک محافظ بسیار خوب عمل کنند. در این حفاظ ها از میلگرد های ۹ میلیمتری استفاده می‌ شود که باعث ایمنی بودن حفاظ و مقرون به صرفه بودن آن برای مشتریان می شود.


حفاظ شاخ گوزنی حفاظ لاله ‌ای
حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای دارای طراحی پرطرفداری است و در بالای میله های آن شکل گل لاله قرار می گیرد که باعث چشم نوازتر شدن این حفاظ می‌ شود. به طوری که مشتریان مشکل پسند نیز علاقه مند به حفاظ شاخ گوزنی مدل لاله ای می شوند. میله ها و سطح خاردار این حفاظ ها باعث شده تا این نوع حفاظ یک مدل ایمن برای کاربردهای مختلف باشد. برای نرده بالکن، این حفاظ گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ] [ ۰۷:۱۳:۳۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب