vastar
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

 

سبک ترین چمدان دلسی کدام است؟

با توجه به محدودیت بار در ایرلاین های مختلف و مشکل اضافه بار ، اکثر چمدان های دلسی سبک کار شده و بعضی از ان ها به عنوان چمدان های سوپر لایت مشخص شده که سبک ترین نوع چمدان های دلسی است که علاوه بر ان حمل و نقل چمدان را برای شما آسان تر خواهد کرد که می توانید  مدل های آن  را هم از اینجا مشاهده نمایید.

چمدان دو چرخ بهتر است یا چهار چرخ؟

معمولا در خرید چمدان توجه به نوع چرخ ها و تعداد چرخ های چمدان بسیار اهمیت دارد که چمدان های دلسی در این مورد بسیار عالی عمل کرده است. دلسی چمدان هایی را با چهار چرخ معمولی  و چهار چرخ دوبل طراحی کرده است؟در حال حاضر معمولا" دیگر اکثر برندها چمدان های  دو چرخ طراحی نمی کنند به دلیل اینکه چمدان های چهار چرخ  درخواست کننده بیشتری دارد.

چمدان های چهار چرخ در زمان جا به جایی به راحتی به همه طرف حرکت می کنند (360  درجه هستند)  و  بدون شک راحت تر می توانید آن ها را حرکت دهید. معمولا تعداد چرخ ها در میزان روان بودن حرکت و سرعت حمل آن ‌ها تأثیرگذار است. یکی از مزیت های چمدان های چهار چرخ دلسی این است که وزن چمدان به جای اینکه بر روی دست شما بی افتد بر روی چرخ‌ ها تقسیم می شود .موردی که خیلی مسافران نگران آن هستند آسیب دیدن این چرخ ها در قسمت بار است که جنس چرخ های چمدان های دلسی از بهترین نوع یعنی از جنس چرخ‌ های بلبرینگ (اسکیتی) می باشد که با توجه به مکانی که چمدان در آن جا حرکت می کند چه سطح صاف و یا چه سطح نا هموار این چرخ ها بسیار مقاوم روان و سریع و بی صدا هستند.فرق چمدان های چهار چرخ با چمدان های چهار چرخ دوبل این است که این نوع چرخ ها روی فرش هتل راحت تر حرکت می کنند و هنگامی که چمدان شما خیلی سنگین است روان تر کنار شما حرکت خواهد کرد.

برای دیدن چمدان های چهار چرخ دوبل کلیک کنید.

زیپ های چمدان ها،تک زیپ بهتر است یا دو زیپ؟

زیپ بعضی از مدل چمدان های دلسی زیپ سکیورتک است به معنی دو لایه بودن آن است این مورد برای امنیت چمدان هاست که دو لایه کار می شود  و به هیچ عنوان هیچ کدام از زیپ های آنها باز نخواهد شد تا از این طریق کسی به چمدان شما در قسمت بار دستبرد نزد.

دلیل بعدی دو لایه بودن زیپ ها بحث مقاوم بودن این زیپ هاست که 41 برابر قوی تر از زیپ های معمولی هستند تا مواقعی که آن ها را خیلی پر کردید و به قسمت بار هواپیما تحویل دادید در اثر پرتاپ ها در فرودگاه زیپ ها از هم جدا نشوند.

همینطور بعضی از مشتریان نگران زیپ های چمدان هستند تا بر اثر استفاده و تعداد دفعات باز و بسته کردن ،زیپ های چمدان آسیب نبیند که با زیپ سکیور بودن چمدان، دلسی این نگرانی را به طور کل حل کرده است.

برای دیدن خرید اینترنتی کوله پشتی مسافرتی دلسی اینجا کلیک کنید.

تاریخچه برند دلسی

در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسیس این برند اما با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد و دغدغه مشتریان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

کیف-دستی-اپ-تاپ-دلسی

هرآن‌چه که باید در مورد کیف لپ تاپ بدانید

اگر قصد خرید کیف لپ تاپ با کیفیت عالی را دارید در این مقاله با ما همراه باشید . کیف لپ تاپ وسیله‌ای است که استفاده از آن از زمان جایگزین‌شدن تدریجی کامپیوترهای دسکتاپ یا رومیزی با لپ‌تاپ‌ها بیشتر شده و به‌تدریج انواع متنوع آن با امکانات و ویژگی‌های متفاوت به بازار عرضه شده‌اند. امکان جابه‌جاکردن لپ‌تاپ یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن نسبت به کامپیوترهای رومیزی ست. افرادی که از لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کنند، می‌توانند این دستگاه را در مکان‌های مختلف مانند محل کار، دانشگاه، مدرسه و غیره همراه خود داشته باشند و حتی هنگام سفر نیز کامپیوتر خود را همراه ببرند. اما آن‌چه در بهره‌گیری از این مزیت دارای اهمیت قابل توجهی ست، محافظت از لپ‌تاپ هنگام جابه‌جاکردن آن است، چراکه ممکن است درصورت غفلت، لپ‌تاپ بر اثر عواملی مانند ضربه، حرارت، رطوبت، گردوغبار و موارد این‌چنینی بسیار سریع مستهلک شود و یا به‌یک‌باره آن‌چنان آسیب ببیند که دیگر قابل استفاده نباشد. لپ‌تاپ‌ها به‌طور کلی دستگاه‌های گران‌قیمتی هستند و معقول‌تر آن است تا با صرف هزینه‌ای کم، نسبت به قیمت خود لپ‌تاپ، محافظی مناسب برای جابه‌جاکردن آن تهیه کرد. این‌که این محافظ مناسب چیست و باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد موضوعی ست که قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم.

چمدان جنس هارد  بهتر است یا سافت ؟ آیا چمدان‌های هارد نمی‌شکنند؟

چمدان‌هایی که ما امروزه از آن‌ها برای سفر استفاده می‌کنیم به دو نوع چمدان‌ سافت (soft) یا چمدان هارد(hard) تقسیم می شوند:

چمدان‌های سافت ( soft ) یا پارچه ای:  یکی از بیشترین چمدان ‌های که امروزه از آن‌ها استفاده می‌شود چمدان ‌های پارچه ای است.جنس آن ها معمولا" پلی استر(polyester) یا تفلون (Teflon) یا نایلون(Nylon)  است که بعضی اوقات برای زیبایی بیشتر از تکه های چرم برای طراحی چمدان استفاده  می شود.هرچه تراکم یا Denier آن بیشتر باشد قاعدتا" پارچه کیفیت بهتری هم خواهد داشت. از آن جایی‌که این نوع چمدان‌ها وزن سبکی دارند بسیار مناسب هستند از این نوع چمدان‌ ها باز هم بهتر است تا برای سفر به مناطق بارانی استفاده نشود زیرا رطوبت نفوذ کرده داخل آن باعث بوی نا مطبوعی در لباس‌ها و وسایل می‌شود مگر اینکه جنس چمدان ضد آب باشد که چمدان هایی که روکش تفلون دارند ضد آب هستند  و در صورت نگهداری مناسب ، بیشتر از ده سال این چمدان ‌ها عمر مفید دارند.زیپ های بیرونی چمدان های پارچه ای برای دسترسی راحت تر چمدان در طول سفر به شما کمک خواهد کرد. همینطور زیپ افزایش حجم معمولا" برای این چمدان ها در نظر گرفته می شود که زمانی که چمدان شما خیلی پر است و زیپ اصلی چمدان به راحتی بسته نمی شود با باز کردن زیپ کمکی به آسانی  می توانید درب چمدان تان را ببندید. برای مشاهده این جنس چمدان ها کلیک کنید.

چمدان‌های سخت)  ( Hardیا سفت: این جنس چمدان ها به نسبت چمدان های سافت زیبایی بیشتری دارند. علاوه بر کیفیت و دوام این چمدان ‌ها می‌توان به مقاوم بودن آن‌ها در برابر ضربه در قسمت بار نیز اشاره داشت که می توانید با خیال راحت لوازم شکستنی خودتان را قرار دهید. همینطور آب هم داخل این چمدان ها به راحتی نفوذ نمی کند و خیلی هم راحت می توانید با یک دستمال نم دار این جنس چمدان ها را تمیز کنید.جنس چمدان های سخت معمولا" پلی کربنات ( Polycarbonate ) یا پلی پروپیلن ( Polypropylene ) است که  مقاومت و استحکام این ماده ها در چمدان هنگام سفر کردن مهم‌ترین نکته‌ای است که در این گروه از چمدان‌ها برای خریدارانش باعث برتری شده است اما مقاوم نبودن بدنه این چمدان‌ها در برابر خط و خش تنها نکته منفی این چمدان ها است. برای خرید اینترنتی چمدان خلبانی کلیک کنید.

چمدان های دلسی در قسمت بار که قرار است مسافتی طولانی پرتاپ شوند و یا اینکه چمدان شما زیر چمدان های دیگر قرار گیرد به مشکل نخواهند خورد و کمپانی دلسی هر دو جنس (هارد یا سافت ) را یکسان گارانتی می کند.

و این کاملا" سلیقه شما خواهد بود که کدام سبک و جنس از چمدان را دوست دارید و موقع چیدمان چمدان با کدام نوع راحت تر هستید.

 کمپانی دلسی به طور نمونه از چمدان های تولید شده در کارخانه تست کیفیت از چرخ ها ، زیپ ، دسته چرخ دار و همینطور بدنه چمدان می گیرد فیلم کنترل کیفیت محصولات دلسی در کارخانه روی سمپل یا نمونه محصولی که قرار است تولید شود گرفته می شود و در صورت تایید به مرحله تولید خواهد رسید و در کل دنیا به فروش می رسد . بستگی به مدل چمدان و یراق آلات (چرخ – دسته – زیپ وجنس پارچه )  جنس و قیمت های چمدان ها با هم متفاوت خواهد بود.

 

چطور سایز چمدانم را انتخاب کنم؟

در انتخاب سایز چمدان به تعداد نفرات و مدت زمان مسافرت و آب و هوای جایی که میخواهید سفر کنید توجه لازم را داشته باشید.

معمولا" چمدان ها در 4 سایز موجود است سایز کوچک که معمولا" بین 8 الی 12 کیلو می توانید داخل آن را پر کنید و چمدان سایز کابین که میتوانید آن را در اکثر ایرلاین ها داخل هواپیما ببرید معمولا" بین 7 الی 10 کیلو ظرفیت دارد که مجموع طول و عرض و ارتفاع استاندارد سایز کابین بستگی به ایرلاین بین 113 الی 115 متغییر می باشد که می توانید داخل چمدان خود را پر کنید.

 برای دیدن این سایز چمدان ها اینجا کلیک کنید.

چمدان های سایز متوسط که معمولا" بین 20 الی 25 کیلوگرم بستگی به حجم وسایلتون ظرفیت دارد که این سایز به نسبت سایز کوچک و بزرگ کاربردی تر است چرا که می توانید هم برای سفر های کوتاه استفاده کنید هم سفرهای یکم طولانی تر ، همینطور این سایز استاندارد همه ایرلاین ها می باشد.

برای دیدن این سایز چمدان ها اینجا کلیک کنید.

چمدان های سایز بزرگ هم معمولا" بین 25 الی 30 کیلوگرم می توانید وسیله حمل کنید که باز این مورد در ابعاد مختلف موجود است که بهترین آن 158 مجموع طول و عرض و ارتفاع چمدان می باشد در بین چمدان های سایز بزرگ این سایز استاندارد همه ایرلاین ها در سفر می باشد.

برای دیدن این سایز چمدان ها اینجا کلیک کنید.

چمدان های بالای 30 کیلوگرم که می توانید تا حدود  35 الی 40 کیلوگرم هم، ظرفیت آن را پر کنید معمولا" برای کسانی که محدودیت بار ندارند و یا می خواهند مهاجرت کنند توصیه می شود چرا که وقتی این سایز پر می شود حمل و نقل سخت تری نسبت به سایز های کوچکتر خواهد داشت.

برای دیدن خرید اینترنتی ساک مسافرتی اینجا کلیک کنید.

چگونه متوجه شوم چه سایز و وزن چمدانی می توانم با خود ببرم؟(چالش اضافه بار)

به این نکته توجه داشته باشید قبل از سفر حتما ایرلاین خود را از جهت بار مجاز که می توانید داخل چمدان بگذارید (برای تحویل به قسمت بار) و چمدانی که می توانید داخل هواپیما ببرید کنترل کنید چون بستگی به ایرلاین و نوع بلیط شما که بیزینس کلاس یا فرست کلاس باشد یا اکونومی می توانید حجم و سایز های مختلفی را با خود ببرید.

از این رو با توجه به محدودیت بار از نظر وزنی و حجمی با توجه به لیستی که هر سال توسط ایرلاین ها در سایت شان منتشر می شود، می توانید در اینجا مشاهده کنید قبل از سفر حتما ایرلاین خود را کنترل نمایید تا در فرودگاه دچار سردرگمی و متحمل هزینه اضافه بار نشوید یا از شما بخواهند که اضافه بار خود را از چمدان خالی کرده و در کیف دیگری قرار دهید.

بعد از چک کردن ایرلاین خود بهترین راه حل این است که بعد از چیدمان لباس و لوازم خود در چمدان آن را هم وزن کنید تا بیشتر از حد مجاز پر نکرده باشد. معمولا" حجم سایز متوسط چمدان های دلسی(20 الی 25 کیلوگرم) استاندارد کلیه ایرلاین ها می باشد که می توانید به راحتی حمل کرده و با خیال راحت با هر ایرلاینی سفر کنید.

همینطور می توانید حجم  لباس های خود را مانند کاپیشن یا پالتو یا لباس های بافت خود را با کیسه های وکیوم دلسی که مخصوص همین کار است کم کرده تا حجم چمدان شما برای گذاشتن لوازم دیگر کافی باشد.

سبک ترین چمدان دلسی کدام است؟

با توجه به محدودیت بار در ایرلاین های مختلف و مشکل اضافه بار ، اکثر چمدان های دلسی سبک کار شده و بعضی از ان ها به عنوان چمدان های سوپر لایت مشخص شده که سبک ترین نوع چمدان های دلسی است که علاوه بر ان حمل و نقل چمدان را برای شما آسان تر خواهد کرد که می توانید  مدل های آن  را هم از اینجا مشاهده نمایید.

دلسی-چمدان-belmont-آبی

چمدان دو چرخ بهتر است یا چهار چرخ؟

معمولا در خرید چمدان توجه به نوع چرخ ها و تعداد چرخ های چمدان بسیار اهمیت دارد که چمدان های دلسی در این مورد بسیار عالی عمل کرده است. دلسی چمدان هایی را با چهار چرخ معمولی  و چهار چرخ دوبل طراحی کرده است؟در حال حاضر معمولا" دیگر اکثر برندها چمدان های  دو چرخ طراحی نمی کنند به دلیل اینکه چمدان های چهار چرخ  درخواست کننده بیشتری دارد.

چمدان های چهار چرخ در زمان جا به جایی به راحتی به همه طرف حرکت می کنند (360  درجه هستند)  و  بدون شک راحت تر می توانید آن ها را حرکت دهید. معمولا تعداد چرخ ها در میزان روان بودن حرکت و سرعت حمل آن ‌ها تأثیرگذار است. یکی از مزیت های چمدان های چهار چرخ دلسی این است که وزن چمدان به جای اینکه بر روی دست شما بی افتد بر روی چرخ‌ ها تقسیم می شود .موردی که خیلی مسافران نگران آن هستند آسیب دیدن این چرخ ها در قسمت بار است که جنس چرخ های چمدان های دلسی از بهترین نوع یعنی از جنس چرخ‌ های بلبرینگ (اسکیتی) می باشد که با توجه به مکانی که چمدان در آن جا حرکت می کند چه سطح صاف و یا چه سطح نا هموار این چرخ ها بسیار مقاوم روان و سریع و بی صدا هستند.فرق چمدان های چهار چرخ با چمدان های چهار چرخ دوبل این است که این نوع چرخ ها روی فرش هتل راحت تر حرکت می کنند و هنگامی که چمدان شما خیلی سنگین است روان تر کنار شما حرکت خواهد کرد.

برای دیدن چمدان های چهار چرخ دوبل کلیک کنید.

زیپ های چمدان ها،تک زیپ بهتر است یا دو زیپ؟

زیپ بعضی از مدل چمدان های دلسی زیپ سکیورتک است به معنی دو لایه بودن آن است این مورد برای امنیت چمدان هاست که دو لایه کار می شود  و به هیچ عنوان هیچ کدام از زیپ های آنها باز نخواهد شد تا از این طریق کسی به چمدان شما در قسمت بار دستبرد نزد.

دلیل بعدی دو لایه بودن زیپ ها بحث مقاوم بودن این زیپ هاست که 41 برابر قوی تر از زیپ های معمولی هستند تا مواقعی که آن ها را خیلی پر کردید و به قسمت بار هواپیما تحویل دادید در اثر پرتاپ ها در فرودگاه زیپ ها از هم جدا نشوند.

همینطور بعضی از مشتریان نگران زیپ های چمدان هستند تا بر اثر استفاده و تعداد دفعات باز و بسته کردن ،زیپ های چمدان آسیب نبیند که با زیپ سکیور بودن چمدان، دلسی این نگرانی را به طور کل حل کرده است.

برای دیدن قیمت چمدان خلبانی دلسی اینجا کلیک کنید.

تاریخچه برند دلسی

در زمینه چمدان و ساک ، انواع کیف های اداری ، لپ تاپ و کوله پشتی یکی از برند های بسیار معتبر برند فرانسوی دلسی است که این برند تحت لیسانس این کشور در چین تولید می شود با وجود گذشت حدود 70 سال از تاسیس این برند اما با به کارگیری تکنولوژی های جدید و طراحی های منحصر به فرد وکیفیت بالای محصولات همچنان تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد و دغدغه مشتریان از مشکلات چمدان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است.

   

 

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۱:۱۴ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب