vastar
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

فیزیوتراپی در صادقیه :

فیزیوتراپی در صادقیه ، فیزیوتراپی راهی برای درمان بیماری ها با استفاده از ورزش می باشد. کلمه فیزیو به معنای جسم و کلمه تراپی به معنای درمان می باشد. فیزیوتراپیست در این رشته به عنوان درمانگر می باشد. فیزیوتراپیست ها باید به حرکت شناسی و کالبد شناسی کاملا مسلط باشند. فیزیوتراپی در واقع درمان فیزیولوژیک و جسمانی بیماری ها است. فیزیوتراپی از زمان های بسیار قدیم رایج بوده و با پیشرفت علم پزشکی به یکی از درمان های نوین پزشکی تبدیل شده است. فیزیوتراپی درمانی علمی با تحصیلات بالا و بالینی می باشد. یکی از مهم ترین مهارت های یک فیزیوتراپیست، توانایی انجام مهارت های دستی و حرکت درمانی می باشد. این کار برای بسیاری از بیماری ها، درمان وتوان بخشی افراد کاربرد دارد. امواج مختلفی مثل: امواج صوتی، مغناطیسی، لیزر، شاک ویو و امواج رادیویی در فیزیوتراپی تاثیر دارند. فیزیوتراپی با بهره گیری از آب درمانی، سرما ، گرما و سوزن خشک بسیاری از مشکلات و بیماری ها را درمان می کند. اگر در محدوده صادقیه به دنبال فیزیوتراپیست هستید می توانید به فیزیوتراپی در صادقیه مراجعه کنید. فیزیوتراپی در صادقیه با پزشکانی کاربلد می تواند بسیاری از بیماری ها را درمان کند.


فیزیوتراپی محدوده صادقیه :

فیزیوتراپی محدوده صادقیه ، فیزیو تراپیست ها روش های مختلفی برای درمان بیماری ها دارند. سه روش اصلی برای درمان بیماری ها به وسیله فیزیوتراپی وجود دارد:
1- تمرین درمانی:
فیزیوتراپیست ها به وسیله ورزش ها و حرکاتی مثل: ماساژ، آب درمانی و... به بهود سلامت بیماران کمک می کنند.
2- الکترو تراپی:
دستگاه های استفاده شده در درمان به روش الکتروتراپی معمولا با امواج خاصی مثل: امواج مایکروویو، امواج کوتاه رادیویی، امواج مافوق صوت و امواج الکتریکی فعالیت می کنند. این امواج توسط دستگاه ها تولید و تغییر می یابند و برای درمان استفاده می شوند.
3- مهارت های درمان با دست
چند نمونه از مهم ترین فعالیت های فیزیو تراپی برای درمان و جلوگیری از پدید آمدن بیماری های زیر می باشد:
1- جلوگیری و درمان بیماری های دستگاه ماهیچه ای و اسکلتی
2- درمان و پیشگیری از ابتلاء به بیماری های تنفسی، قلبی و عروقی
3- بیماری های مربوط به دستگاه اعصاب محیطی و مرکزی
4- درمان بیماری های پوستی و سوختگی
5- کاهش و کنترل درد
6- درمان بیماری های شغلی
7- بهبود آسیب های ورزشی
شما می توانید برای درمان و پیشگیری از هر یک از بیماری های قلبی-عروقی، تنفسی، پوستی و ... در ارتباط باشید.


بهترین فیزیوتراپی در صادقیه :

بهترین فیزیوتراپی در صادقیه ، عملکرد فیزیوتراپیست ها: 1- بررسی عملکرد ریه و ظرفیت هوایی آنها 2- ارزیابی حرکت مفاصل (ROM) 3- ارزیابی عضلات 4- ارزیابی و کنترل درد 5- شناسایی مشکلات ارتوپدیک
ویژگی های فیزیوتراپ حاذق:
1- کلی نگر
2- غیر تهاجمی
3- سلامت نگر
4- بیمار نگر
از فیزیوتراپی تا قبل از سال 1945 میلادی فقط برای بازپروری ، بازتوانی و توان بخشی استفاده می شده است. بعد از گذشت سال ها و پیشرفت علم بعد از سال 1945 و با ورود فیزیوتراپیست های مدرن درمان به وسیله فیزیوتراپی نیز به توان بخشی اضافه شد.
با گذشت زمان فیزیوتراپیست ها از درمان های دیگر نیز در فیزیوتراپی استفاده کردند.
مداخله های درمانی:
1- تمرین درمانی
2- درمان دستی
3- انجام تمریناتی برای افزایش تحمل قلب
4- ریلکسیشن
5- بیوفیدبک تراپی
6- فیزیوتراپی قلب و ریه
7- مدالیته هایی مثل: تراکشن، اولترا سوند، پک های گرمایی، لیزر، الکتروتراپی و... .
8- استفاده از وسایل کمکی مثل پروتز و ارتز برای بیمار
9- استفاده از تکنیک های طب مکمل
شماره های درج شده در آگهی متعلق به بهترین فیزیوتراپی در صادقیه می باشد. برای ارتباط با بهترین فیزیوتراپی در صادقیه می توانید با این شماره ها تماس بگیرید.


مجهزترین فیزیوتراپی در صادقیه :

مجهزترین فیزیوتراپی در صادقیه ، تاثیر فیزیوتراپی در بهبود عملکرد قلب و تنفس:
فیزیوتراپی برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند شامل این مراحل می باشد:
1-اصلاح الگوی تنفسی
2- تقویت عضلات سامانه تنفسی
3- تخلیه ترشحات داخل ریه
4- تخلیه ترشحات مجاری تنفسی
5- تحریک رفلکس سرفه
6- آموزش روش های تنفسی و تمرینات تنفسی
انجام فیزیوتراپی برای بیماران قلبی باعث بهبود وضعیت قلب و افزایش کارکرد سامانه قلبی و عروقی می شود.
فیزیوتراپی ریه:
یکی از قدیمی ترین رشته های فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ریه می باشد. پایه درمان بیماران در فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ریه می باشد. از این روش برای بهبود تنفس و تخلیه ترشحات استفاده می شود. فیزیوتراپی ریه با روش های مختلفی انجام می شود که اکسیژن رسانی را بهبود می بخشد.
اگر از مشکلات قلبی، تنفسی و ریوی رنج می برید می توانید با مراجعه به مجهزترین فیزیوتراپی در صادقیه این مشکل را برطرف کنید.


فیزیوتراپیست حرفه ای در صادقیه :

فیزیوتراپیست حرفه ای در صادقیه ، فیزیوتراپیست ها وظایف مختلفی در جهت بهبود بیماری ها دارند.
وظایف فیزیوتراپیست ها:
1- نظارت به فعالیت های درمانی ( نظارت به کار دستیار فیزیوتراپی، تکنسین فیزیوتراپی و کمک فیزیوتراپی)
2- تشکیل پرونده
3- ثبت همه ی نکات مربوط به بیمار و مراحل درمانی و کلیه وقایع در زمان درمان
4- گزارش روند درمان بیماران به مسئول بخش
5- آموزش و توصیه های لازم به بیماران و همراهان بیمار
6- شرکت در کلاس ها و کنفرانس های بازآموزی به صورت سالانه و ارائه مدرک مربوطه
7- رعایت اخلاق و اصول حرفه ای
8- بررسی و معاینه فردی و گروهی نقش های بالقوه یا بالفعل، محدودیت های عملکردی و ناتوانی ها
9- تشخیص محدودیت های حرکتی، ناتوانی ها و بیماری ها
10- طراحی و برنامه ریزی برای درمان
11- مشاوره و آموزش به بیمار
12- اجرای مداخلات درمانی مثل: مانوال تراپی، الکتروتراپی، تمرین درمانی و هیدروتراپی
13- ارزیابی پیشرفت بیمار
14- ثبت مراحل درمانی
15- تهیه گزارش درمان در آخرین جلسه درمانی برای ارائه به پزشک ارجاع دهنده
16- ارائه خدمات درمانی به بیماران اعم از سرپایی یا بستری مطابق دستوروالعمل مسئول بخش
17- انجام همه ی کارهای محوطه از طرف مسئول بخش در حدود اخلاق حرفه ای
18- حفظ اطلاعات شخصی مربوط به کارکنان و بیماران
19- عدم دخالت در امور درمانی همکاران و در صورت نیاز گزارش به مسئول بخش
همه ی ویژگی های ذکر شده مربوط به فیزیوتراپیست های حرفه ای و کاربلد می باشد. کارکنان فیزیوتراپیست حرفه ای در صادقیه همه ی ویژگی های گفته شده را دارا می باشند. برای انجام خدمات فیزیوتراپی می توانید به فیزیوتراپیست حرفه ای در صادقیه مراجعه کنید.


فیزیوتراپی خوب در صادقیه :

فیزیوتراپی خوب در صادقیه ، بعضی از عمل های جراحی ممکن است باعث محدودیت های حرکتی شوند. اشکالات آناتومیکی، مادرزادی و یا آسیب هایی که در اثر وقوع حوادث ایجاد می شود را می توان با فیزیوتراپی درمان کرد. رشته فیزیوتراپی از علم توانبخشی می باشد و به درمان مشکلاتی مثل مشکلات سیستم عصبی- عضلانی و عضلانی- اسکلتی می پردازد.
کاربردهای فیزیوتراپی:
1- رفع مشکلات ارتوپدی با فیزیوتراپی: امروزه زندگی ماشینی باعث کم شدن تحرک افراد و در پی آن بروز مشکلاتی مثل چاقی، کمر درد و آرتروز شده است. مشکلاتی مثل: شکستگی و دررفتگی، پارگی تاندون و صدمات مفصلی پس از درمان محدودیت حرکتی ایجاد می کنند، این محدودیت ها با فیزیوتراپی تا حد زیادی درمان می شوند.
2- فیزیوتراپی ورزشی: یکی از پرطرفدارترین رشته های فیزیوتراپی، فیزیوتراپی ورزشی می باشد. فیزیوتراپی ورزشی به درمان و پیشگیری از آسیب های ارتوپدی که ورزشکاران حین ورزش می بینند کمک می کند و احتمال بروز آسیب دیدگی مجدد را کاهش می دهد و در صورت بروز آسیب زمان بهبود را کم می کند.
اگر تاکنون برای محدودیت های حرکتی و بیماری هایی که با فیزیوتراپی قابل حل هستند اقدامی نکرده اید می توانید به فیزیوتراپی خوب در صادقیه مراجعه کنید. شماره های مربوط به فیزیوتراپی خوب در صادقیه در پایین آگهی درج شده است.


فیزیوتراپی مجهز در صادقیه :

فیزیوتراپی مجهز در صادقیه ، چند نمونه از مشکلاتی که با فیزیوتراپی قابل درمان هستند در مطالب قبلی گفته شد. در این قسمت نیز 3 نمونه از مشکلاتی که با فیزیوتراپی بهبود می یابند گفته می شود.
1- رفع مشکلات مادرزادی با فیزیوتراپی: مشکلاتی مثل زانوی پرانتزی، پا قیچی، دیستروفی عضلانی و... که بیشتر بین کودکان رایج می باشد تا حد قابل قبولی توسط فیزیوتراپی برطرف می شود.
2- توانبخشی سالمندان با فیزیوتراپی: با بالا رفتن سن بیماری هایی مثل: آرتروز، مشکلات عضلانی-عصبی و... قابل درمان می باشند. برای مثال سکته مغزی می تواند عملکردهای فرد را کاهش داده و مشکلات حرکتی زیادی برای فرد ایجاد کند. در فیزیوتراپی با تکنیک های توانبخشی این روند کند می شود، عوارض کاهش می یابد و علائم تا حدودی برطرف می سازد.
3- درمان بیماری های مغز و اعصاب با فیزیوتراپی: سکته مغزی، ام اس، پارکینسون و آسیب های نخاعی مشکلاتی هستند که منشاء عصبی دارند. این بیماری ها می توانند باعث بروز اختلالات حرکتی شوند. این اختلالات با فیزیوتراپی تا حد زیادی حل می شود.
اگر شما یا هریک از اطرافیانتان در اثر افزایش سن دچار آرتروز یا... شده اید، یا در اثر سکته مغزی دچار محدودیت حرکتی شده اید می توانید با فیزیوتراپی مجهز در صادقیه در ارتباط باشید.


فیزیوتراپیست خانم در صادقیه :

فیزیوتراپیست خانم در صادقیه ، بعضی از خانم ها همیشه برای رفع و درمان مشکلاتشان به دنبال کلینیک هایی با تکنسین های خانم هستند. خانم ها معمولا با پزشک های خانم رابطه بهتری دارند و راحت تر می توانند مشکلاتشان را با آن ها در میان بگذارند. اگر به دنبال کلینیکی با پزشک متخصص خانم هستید می توانید به فیزیوتراپیست خانم در صادقیه مراجعه کنید. جهت اطلاع از ساعت کار کلینیک و رزرو وقت می توانید با شماره های موجود در آگهی که متعلق به فیزیوتراپیست خانم در صادقیه است تماس بگیرید.

جزئیات خاص
تگ
فیزیوتراپی در صادقیه، فیزیوتراپی محدوده صادقیه، مجهزترین فیزیوتراپی در صادقیه، فیزیوتراپی خوب در صادقیه، فیزیوتراپی مجهز در صادقیه، فیزیوتراپیست خانم در صادقیه
تلفن همراه
09912019704
اینستاگرام
#
ساعت کاری
#
موقعیت
تهران

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۸:۵۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب