vastar
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

در معماري چنانچه قابل اثبات است ابتدا ماهيت و مفهوم وجود دارد، بعد ماده خلق مي شود يعني آنچه كه تصور ناميده مي شود شكل وجود به خود مي گيرد و سرانجام تصوير اين تصور به بيرون ذهن منتقل مي شود. ذهن ما از يك جهت مانند يك تخته سياه در آتليه معماري دانشكده مان مي باشد كه ابتدا روي آن خطي ترسيم نشده است اما به تدريج و مرحله به مرحله با گذراندن واحدهاي تركيب و مقدمات و هندسه و ديدن مجله ها و فضاهاي متفاوت، نمادهايي را بر روي اين تخته خالي از هر گونه خط و هندسه ترسيم مي نماييم. پس ديدن، نگاه كردن و انديشيدن در معماري بسيار حائز اهميت مي باشد. در اين تحقيق بر آنيم كه با بررسي فضاهاي تشكيل دهنده يك دانشكده معماري، آموزش معماري، دانشجوي معماري و ارتباط آنها با فضا و پيرامون خود، به ضوابط و معيارهايي دست پيدا كنيم كه طراح را در يافتن راه حل نهايي ياري رساند فرم زمين علي رغم اهميتي كه در نظام بافت هاي شهري داشته، امروزه كمتر مورد توجه است،


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۲۱:۰۲ ] [ admin ]

حتما شما هم شنيده‌ايد كه خوردن ميوه و سبزيجات براي كاهش وزن بسيار موثر و مفيد است. اين موضوع كاملا درست است اما در برخي از مواقع مصرف ميوه و سبزيجات مي‌تواند حس گرسنگي را بيشتر كند. مصرف مرتب ميوه و سبزيجات تازه مي‌تواند براي سلامتي انسان بسيار مفيد باشد اما زماني كه بين ميان وعده و وعده‌ي غذايي بيشتر از يك ساعت فاصله باشد، خوردن هويج و يا موز نمي‌تواند كمك زيادي به شما بكند. شما مي‌توانيد از مواد غذايي زير استفاده كنيد و به خوبي وزن خود را كاهش دهيد:

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۲۰:۱۰ ] [ admin ]

تعمير يخچال فريزر فريجيدر، موضوعي است كه به آن مي‌پردازيم و زواياي مختلف آن را بررسي مي‌كنيم. اين صفحه به شما كمك مي‌كند كه با نشانه‌هايي كه بيان مي‌كند به تعمير يخچال فريزر فريجيدر احتياج داريد، آشنا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۳:۱۶ ] [ admin ]

با آغاز فصل سرد سال و كوتاهتر شدن روز به دليل كاهش دما و فعاليت، سطح انرژي بدن افراد نيز كم مي‌شود كه به تبع آن حال و هواي دروني نيز دستخوش تغيير مي شود و حتي برخي افراد گرفتار افسردگي مي شوند، كودكان نيز از اين قاعده مستثني نيستند و با سرد شدن هوا به دليل ترس از سرماخوردگي و اين قبيل بيماري ها كمتر فعاليت مي كنند و تحرك آنها كمتر مي شود كه در اين ميان تغذيه مفيد نقش بسيار مهمي براي حفظ شادابي و سلامت كودكان بازي مي كند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۲:۲۲ ] [ admin ]

بره موم چيست؟ خواص دارويي بره موم ، يكي ديگر از فرآورده هاي كندوي عسل بره بوم است كه ظاهري شبيه به و خواص دارويي فراواني دارد . شكل آن خميري و چسبناك و رنگش طيفي از سبز تا قهوه اي تيره را در بر مي گيرد

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۰:۲۱ ] [ admin ]

دوران نامزدي، بهترين فرصت براي محك زدن روابط آينده است. اگرچه كه اين دوران در مقايسه با زندگي زير يك سقف خيلي سطحي است اما به هر حال مشت نمونه خروار است .اگر در دوران نامزديتان با مشكلاتي رو به رو بوديد، به احتمال قريب به يقين همين مشكلات به صورت تشديد يافته اي به زندگي مشتركتان هم راه پيدا مي كنند مگر اينكه از همين حالا به فكر اصلاح خود و رابطه دو نفره تان باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۹:۱۴ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب